.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با احداث روگذر لیوان شرقی
ارتقای ایمنی بزرگراه بندرگز-گلوگاه در گلستان

شمال نیوز: سطح ایمنی بزرگراه بندرگز ــ گلوگاه با احداث روگذر لیوان شرقی ــ امامزاده حبیب ا... افزایش می‌یابد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: با ساخت این روگذر، امنیت خودروهایی که درصدد چرخش 180 درجه هستند نیز، علاوه بر ایمن‌سازی عبور خودروهایی که قصد قطع و حرکت به آن سوی بزرگراه را دارند، تأمین می‌شود.

علی‌اکبر شاهینی گفت: کاهش خطرات احتمالی ناشی از حوادث رانندگی، افزایش ارتباطات و تبادلات اجتماعی اقتصادی روستاهای جنوب بزرگراه با بخش‌های شمالی، تردد سریع و راحت ادوات کشاورزی بدون تردد در سطح محور اصلی و روستائیان منطقه به اراضی کشاورزی و همچنین آستانه مبارک امامزاده حبیب ا... و مزار شهدا از اهداف دیگر ساخت این روگذر است.

شاهینی افزود: با گذشت 6 ماه از آغاز عملیات اجرایی این روگذر، تاکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی گلستان اظهارکرد: برای احداث این تقاطع 25 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی ابلاغی از ستاد وزارت راه و شهرسازی برآورد شده که با پیگیری محمدجواد نظری مهر، نماینده مردم شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن، کردکوی و گمیشان در مجلس شورای اسلامی بخشی از آن تخصیص یافته است.

شاهینی با اشاره به اینکه روگذر لیوان شرقی از سوی پیمانکار بومی در حال ساخت است، گفت: طول دهانه پل این روگذر 25 متر و ارتفاع آزاد از سطح بزرگراه 5/5 متر و عرض عبور سواره 5/7 متر و پیاده‌رو یک متر از نوع مرکب شاه تیر فلزی و دال بتن آرمه است.

وی تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال بهره‌برداری از این پروژه آغاز خواهد شد.

شاهینی خاطرنشان کرد: این پروژه در ابتدا قرار بود به صورت زیرگذر اجرا شود که به دلایل فنی و کارشناسی از جمله بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی به تقاطع روگذر تبدیل شده است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.